درباره «همه یاران هاشمی»

امروز چاپ دوم شماره جدید نشریه همت در روزنامه فروشی سر خیابان چهارمردان قم برای خیلی ها جلب توجه می کرد. تصویر بزرگ هاشمی رفسنجانی و در اطراف آن تصاویر بزرگان انقلاب. از بزرگان حوزه همچون آیت الله جوادی آملی و آیت الله امینی وآیت الله جواد فاضل لنکرانی و حجت الاسلام طباطبایی استاد اخلاق معروف گرفته تا فعالان سیاسی. تصویر حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی هم بالا در کنار لوگو نشریه به چشم می خورد. شماره پیشین این نشریه که پیش از انتخابات منتشر شده بود، به موضوع «احمدی نژاد کُشون» پرداخته و بر اساس این تئوری منتشر شده بود که جمعی از بزرگان به مدیریت هاشمی، قصد زمین زدن احمدی نژاد را دارند.

کنار روزنامه فروشی که معمولا افراد مختلف می آیند و روزنامه ها را نگاه می اندازند، بحث سیاسی داغ بود. یک روحانی و یک جوان مذهبی با هم بحث می کردند و بقیه هم گوش می کردند. بحث این دو نفر  و دیگران نشان می داد که در دیدگاه های اقشار مذهبی ساکن قم هم تفاوت ها و تنوع های زیادی وجود دارد.

در کلاس آیت الله سید علی محقق داماد، این نشریه را به حاج حسن آقای خمینی نشان دادم. حاج آقا تبسمی کرد و گفت که قبلا دیده است. سید حسن آقا بعدش گفت:«اینها نمی فهمند که به نفع آقای هاشمی کار می کنند نه به ضررش.» گفتم بعضی از سایت های حامی دولت هم این کار را محکوم کرده اند. حاج حسن آقا گفت:«بله. خب این که غیر از من، همه آدم حسابی ها را در کنار آقای هاشمی قرار داده اند به ضررشان است.»

 

همین نوشته در:

پارلمان نیوز

فرارو

خبرنامه دانشجویان ایران

فردا نیوز

تابناک

کلمه نیوز

آینده

Tags: ,

۱۱۷ Responses to “درباره «همه یاران هاشمی»”

  1. عباسعلی Says:

    بیچاره حسن ملکی صاحب اون روزنامه فروشی چند باری خواه ناخواه وارد بحث شده بوده که سر آخر کارش به راه آهن و کل و کوف کشیده شده. یک زمانی جلوی مغازه بابایی توی آستانه بحث میکردند حالا سر هر دکه روزنامه فروشی مثل سر زنبیل آباد و یک خاطره از ۲ هفته پیش توی صفاییه سر کوچه سپاه براتون بگویم که یک آقای روحانی اومد روزنامه بگیره یکنفر به اون آقای روحانی گفت حاج آقا چه خبر؟ اون حاج آقا روحانی که ۶۰ سالی داشت با صدای بلند و حالت تشرگفت تا دروغ ایستاده سراغ خبر نگیر و یک روزنامه مردم سالاری خرید و
    تا دقایقی همه را خیره کرده بود . آره دیگه حال و هوای دکه های روزنامه فروشی های قم یک جورایی خاص هست.
    آقای فتحی بنظر من آقای هاشمی مثل میرزا تقی خان امیرکبیر بدست بهترین دوستش کارش به فین کاشان میکشد.

    [پاسخ]

    مرتضی پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۴:۰۶ ب.ظ:

    :grin:

    [پاسخ]

    مرتضی پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۸:۰۹ ق.ظ:

    خیلی بدبختیم که باید بین هاشمی وخاتمی واحمدی نژاد وموسوی وکروبی و… یک نفر رو انتخاب کنیم.حالاین که هر کدومشون اگریک حسن دارن هزارتا عیب دارن.کی ما می خوایم بفهمیم که هیچ کدوم اینا نمیتونن واسه این مملکت کاری کنن؟

    [پاسخ]

  2. سینا Says:

    این انتخابات یک برنده بزرگ داشت:
    هاشمی رفسنجانی
    بخش عمده ای از تخریب چهره ایشان به علت فرزندان و ثروتش (که نمی دانم چقدر صحت دارد) بر اثر نفرت از جناح پیروز در انتخابات ترمیم شد
    برای اولین بار هاشمی پیروز دکترین دیو و دلبر شد، او همیشه در قمارهای انتخابتی یک دهه اخیر نقش دیو را داشت
    کجایند صاحبان لب (اولی الابصار)

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۴:۰۵ ب.ظ:

    نه سینا جان…
    درست نیست…یعنی من حداقل قبول ندارم
    هاشمی بعد از یکسری عقب نشینی های سیاسی اش باز توسط همون قشر اصلاح طلب سبز خیلی کوبیده شد و اتفاقا نزد احمدی نژادیست ها هم محبوبیتی کسب نکرد و طرفدارهاش در حد همون اصولگرایان میانه رو باقی موند….

    [پاسخ]

    فرهاد پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۶:۵۳ ب.ظ:

    نه رضا جان!
    درست نیست!
    حرف سینا کاملا منطقیه
    پیروز این انتخابات هاشمیه!

    [پاسخ]

    رضا پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۲:۲۰ ب.ظ:

    خوب می تونم بپرسم چرا؟

  3. مهران Says:

    والله که باید باز هم به هاشمی اعتماد کنیم او مرد روز های سخت مرد سیاست هست

    [پاسخ]

  4. حمید Says:

    سلام
    درباره هر کس نتونم ادعا کنم درباره هاشمی سر تا پا ادعا هستم چون به برکت انتخابات ۸۴ همه خاطرات و … در مورد ایشان را مطالعه کرده ام.
    به نظر من در حال حاظر و در بین بازماندگان انقلاب اسلامی، هیچ فردی به اندازه ایشان خودش رو فدای مملکت و نظام نکرده و به جرات میتونم بگم که کار کشته ترین سیاست مداران کشور است.

    [پاسخ]

    ف ح پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۸:۲۱ ب.ظ:

    بابا مطالعه! :shock:

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۲:۰۵ ق.ظ:

    برو آکسفورد یه دکترای اقتخاری هاشمی شناسی بهت میدن!!! حتما!!!

    [پاسخ]

    k پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۶:۵۴ ب.ظ:

    منظورت این بود بریم لندن؟!!

    [پاسخ]

  5. نوید Says:

    خوب یعنی همه ی اینا یک طرف و احمدی نژاد و مشائی و شریعتمداری و امثال ایشان یک طرف
    البته به نظرم من ترازو احمدی نژاد سنگینتره :lol:

    [پاسخ]

  6. هستی Says:

    مشکل آقای هاشمی از جایی نشأت میگیره که متأسفانه تو فرهنگ ما اگه من فقیرم و یکی دیگه پولدار من فکر میکنم تقصیر اون پولدارس!! یعنی یه جوری القا شد که قشر ضعیف جامعه فکر کنن مشکلات از پولدارایی مثل هاشمیه آقای هاشمی ثروتمندیه که ثروت رو برای ملت هم میخواست

    [پاسخ]

  7. m . j . m Says:

    تابوی هاشمی باید شکسته بشه . همانطور که برای شخصیت های بالاتر و مهم تر این نظام مخالف حریم دست نیافتنی شدنم ، برای ایشون هم همینطور . بعضی خیال می کنن ، رفسنجانی بابای این نظامه . من نمیدونم اگه صاحب این انقلاب مردم بودن و هستن ، پس این همه قیم و بزرگتر و صاحب اختیار از کجا اومده . هاشمی هم مثل خیلی افراد دیگه ، ابهامات جدی ای در گذشته اش وجود داره . خدایا کی میشه که همه این بت ها شکسته شن و در مقابل یه قاضی عادل و در یک دادگاه صالحه قرار بگیرن . پرونده گذشته این ها باید هر روزش با کمال دقت ورق بخوره و مورد بازخواست قرار بپیره . و البته شاید تبرئه بشه ایشون . نمیدونم شاید .

    [پاسخ]

    رز پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۵:۲۸ ب.ظ:

    هیچ وقت انقلاب و حکومتی بدون نخبه های حاکم وجود نداشته است . این که شما می گید انقلاب انقلاب مردم هست یک جمله کلی هست بهر حال این انقلاب یا حکومت نیاز به بعضی افراد حکمران داره. باید از این نخبه ها استفاده کرد نه این که فقط تخریب کرد و البته نباید انقدر بزرگشون کرد که تبدیل به بت شند که حتی به خاطر نقد بعضی افراد مجرم تلقی شد. افراط تبدیل باید از بین بره تا به حکومت ایده المون نزدیک بشیم

    [پاسخ]

    m . j . m پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۷:۵۸ ب.ظ:

    خانم رز ؛

    یمن هم مانند هر انسان دیگه ای که کمی از عقل بهره مند است ، قبول دارم که کشور احتیاج به حکمران داره و اتفاقاً این رو هم قبول دارم که حاکمان باید نخبگان جامعه باشند ولی متأسفانه در این چند وقت معنای نخبه عوض شده . بعضی نخبه رو صرفاً کسی می‌دانند که جامعه رو تحت تأثیر قرار بده . در حالی که نخبه واقعی کسی است که طبق مصالح یک ملت و در حالی که با خواست و اراده ملت تعیین و انتخاب شده باشه ، این ملت رو در راه رسیدن به تعالی مادی و معنوی و اخلاقی کمک کنه . من به گذشته قبل از انقلاب هاشمی رفسنجانی کاری ندارم ( و البته قطعاً تاریخ در مورد وقایع و زوایای پنهان سخن خواهد گفت ) اما بعد از انقلاب این آقایان خود را صاحبان بلامنازع این مملکت دانسته اند و اعوان و نوچه های این افراد در تمام وزارتخانه ها ، ادارات ، اصناف پر شدن . به صورتی که شما در هر جا که باشید ، سنگینی دست این افراد را بر گلوی خود ، ااحساس می‌کنید . واقعاً اگر بنا بود این آقا و امثال ایشان به مصالح ما فکر کنن ، آیا در ایام جوانی این انقلاب و وقتی که به سن تکامل خود نزدیک می‌شود ، ما و کشورمان باید اینقدر ضعیف و آسیب‌پذیر باشیم . واقعاً نقش ایشان در مفاسد اقتصادی کلان ، جنگ ، ادامه جنگ ، صلح ، عزل آیت الله منتظری ، قتل های زنجیره ای و غیر زنجیره ای ، آیا در حد یک اتهام ، ارزش این را ندارد که در یک دادگاه صالحه مورد ارزیابی قرار بگیرد . آیا وضعیت فرزندان وخانواده ایشان نباید مورد ارزیابی دقیق قرار بگیرد . بت ساختن آیا غیر از این است . یعنی مملکت ما تو این سی سال به جز این دایره بسته از افراد نخبه دیگری نداشته و ندارد . اگر این‌طور است واقعاً من برای خودم و کشورم متأسفم که یه همچین مردم حقیری داریم . در حالی که اینطور نیست . از دایره قدرت که خارج شوید ، ایران پر است از نخبگان واقعی و گمنام . .

    [پاسخ]

    رز پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۸:۲۶ ب.ظ:

    مطمئنا شما از عقل و هوش کافی بهره مند هستید. مسئله من هم مسئله ی هاشمی فقط نیست به طور کلی نخبگان سیاسی که هر چند وقت یک بار عادت کردیم حذفشون کنیم. اتفاقا گنجی حرف خوبی زده که من سعیم و کردم تابوی هاشمی و بشکنم و واقعا هم شکست. اما من می گم ما دچار افراط هم نشیم ما می تونیم از آقای هاشمی مخصوصا در شریط بحرانی امروز حداکثر استفاده رو بکنیم. در حال حاضر مملکت به طوری بدست رادیکال ها افتاده که شاید افرادی نظیر هاشمی راه برون رفت از این بحران باشه. گفتم شاید.
    منظور من هم نخبگان حاکم هستند اگر نه حرف شما کاملا صحیح هست که نخبگان گمنام در ایران بسیار زیاد هست.

    کمیل پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۱۱:۴۰ ق.ظ:

    ببین برادر جان نمی دونم کی واستون از هاشمی یا بچه هاش بت ساخته ، به قول بزرگترا آدمای مهم هستند که در موردشون حرف زده می شه ، خوب ایشونم از قبل از انقاتب و بعد از انقلاب و همین الان تو این مملکت مهم بودن و چندین بار توسط خود مردم به سمتهای اجرایی انتخاب شد ، حتی یک بار که توسط شورای نگهبان از رتبه ۳۰ به ۲۶ یا کمتر و بیشتر نایل آمد خودشان محترمانه استعفا دادند ، خوب تو کار اجرایی همشه نواقصی هم هست ، کسی منکر اشکالات نیست ولی بهتر قسمت پر لیوان و هم ببینیم ، یه مقایسه بین خدماتی که کسای دیگه کردن و حتی خودمون در جایگاهی که قرارداریم بندازیم و بعد بیایم طرف مقابل و بکوبیم ، هاشمی هم مثا همه ما یه ایرانی با تمام خصوصیات ماست ، انتظار چی داری ؟ هیچ جای درست نمی شه مگه تموم افرادش درست بشن ، ولی تا حالا هیچ کس مثل هاشمی برای ایران کار نکرده

    جلیل پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۵:۵۴ ب.ظ:

    نظرتونو منم تایید می کنم. ماها فقط ادعای اسلامی بودن داریم، همونطور که بنی امیه و خیلی های دیگه از صدر اسلام داشتن
    حضرت علی(ع) می فرمایند بارها از پیغمبر شنیدیم که: هرگز امتی به قداست نمی رسند مگر اینکه حق ضعیف از قوی بدون لکنت زبان گرفته شود.
    ما رو چه به این حرفا.
    هاشمی رو به شخصه قبول دارم، ولی چه اون و چه خیلیای دیگه موارد شبهه ناک زیادی دارن که تا بررسی نشه ادعای حکومت اسلامی نکنیم بهتره. بعضیا رو تصور هم نمیشه کرد بتونی بکشی دادگاه. مثل شکایت تاجزاده از بعضیا

    [پاسخ]

    تیبا پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۹:۰۶ ب.ظ:

    به mjm
    منم با شما موافقم در کارنامه هاشمی ابهامات زیادیه که باید برای مردم روشن بشه…یا ایشون تبرئه میشه یا متهم که در هر صورت شفاف سازی صورت گرفته و مردم جایگاه واقعی ایشونو می شناسند

    [پاسخ]

    مهندس پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۱۰:۳۶ ب.ظ:

    با این موافقم که کسی نباید فراتر از قانون باشه. آقای هاشمی هم مطمئناً باید در مقابل عملکردهاش جوابگو باشه اما به عقیده من وضعیت فعلی زمان مناسبی برای طرح این بحث نیست.

    [پاسخ]

    m . j . m پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۲:۵۶ ق.ظ:

    زمان جنگ که زمان حساسی بود ، لذا نباید کسی نقد میشد ( البته از درون دایره بسته حاکمه ) ، بعد از جنگ دوران سازندگی بود و باز موقعیت برای نقد و واکاوی اعمال و رفتار حاکمان نبود . الان هم که موقعیت حساس جنگ نرم و جنبش سبز و اینجور حرفاست و باز موقعیت مساعد نیست . پس ان شاء الله بعد از آرام گرفتن جسم بعضی در آغازگاه سرای ابدی ، زمان مساعدی برای دادخواهی این ملت باشه .

  8. خانه دار Says:

    دیوونه میگه همه دیوونن وعاقل منم .
    همه یار هاشمی اند و احمدی نژاد یکه و تنها .
    یعنی مردم بدونین اگه تا حالا وعده های محمود هیچکدوم عمل نشده واسه خاطر کار شکنی های اینهاست.
    بهانه ی خوبیه برای موجه کردن چهار سال و نیم دروغ و تهمت و بگیر و ببندو تقلب و…..

    [پاسخ]

  9. رز Says:

    واقعا این ها احساس نکردند به خودشون ضربه می زنند . باور کنید ابتدا فکر کردم این نشریه رگه های اصلاح طلبی دارد.

    [پاسخ]

  10. weblogchi Says:

    من هم با دیدن این همه ادم محترم در لیست یاران هاشمی بیش از پیش به ایشون اعتقاد پیدا کردم

    [پاسخ]

  11. کوی دانشگاه Says:

    لطفا همانجور که خانم توحیدلو هم گفته اند پستی را به قضیه کوی دانشگاه تهران اختصاص دهید
    چون جای متهم و شاکی در ان عوض شده و جمعی دانشجو دارند به خاطر آن محاکمه و وادار به اعتراف می شوند…
    نگذارید کوی فراموش شود و باز قربانی بگیرد
    به همه وبلاگ نویس ها بگویید

    [پاسخ]

    مهندس پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۱۰:۴۳ ب.ظ:

    بی‌صبرانه منتظر همچین پستی هستم. خیلی حرف‌ها دارم که اونجا بزنم… :roll:
    با توجه به اینکه آقای مطهری هم توی جوابیه اخیرشون به آقای شریعتمداری به موضوع کوی دانشگاه (که دل رهبر انقلاب رو هم خون کرده بود) اشاره کرده‌اند فکر می‌کنم همین روزهاست که دوباره بحث فاجعه کوی باز بشه.

    [پاسخ]

    آسو پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۲:۲۷ ق.ظ:

    چی باز بشه دلتون خوشه یه ریش تراش دیگه میترسم کار این دفعه افت کنه به ژیلت بکشه

    [پاسخ]

  12. ف ح Says:

    اگر چه اقدام نشریه همت سخیف و مغرضانه است، اما برخلاف نظر شما و سید حسن آقا باید بگویم جناح رقیب نقطه ضعف اصلاحات را به خوبی تشخیص داده است. هواداری سران اصلاحات از هاشمی درکنار نفرت عمومی از وی فرصت مناسبی را برای قدرت گرفتن «یاران احمدی نژاد» فراهم آورده است.
    موفقیت های انتخاباتی اصلاح طلبان در دوران تقابل آنها با هاشمی حاصل شد. انتخابات مجلس ششم جبهه مشارکت به مقابله با هاشمی پرداخت و رای مردم را درو کرد. پس از آن جریان اصولگرایی هم به همین ترفند روی آورد. فعلا هاشمی وزنه سنگینی است که موجب غرق کردن همراهانش می‌شود.

    [پاسخ]

  13. آسو Says:

    فعلا که استکبار به جان استادان حامی جنبش سبز افتاده بعید نیست صهیونیستها بخواهند یکبار دیگر کوی دانشگاه را به خاک و خون بکشند امیدواریم برادران همیشه در صحنه لباس شخصی چون گذشته به یاری دانشجویان بشتابند و این توطئه را در نطفه خفه کنند
    حالا به من چه این ترور بعد دو هفته اعتراض شدید اساتید به وضع امنیتی دانشگاهها و دانشجویان بازداشتی روی داد این شهید بزرگ امضایش پای اکثر این بیانیه ها و نامه ها است
    چون این شهید یکی از همان ۸۸ استاد گستاخ (به قول کیهان و فارس)که برای رهبری نامه نوشته بود
    راستی علی آقا وجه تسمیه خیابان چهار مردان چیست
    جان من این را تایید نکردی بالای رو تایید کن

    [پاسخ]

    علی اشرف فتحی پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۸:۳۲ ب.ظ:

    ظاهرا به دلیل سکونت ۴ نفر از بزرگان قم در این خیابان این نام از قدیم بر آن نهاده شده

    [پاسخ]

    سینا پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۲:۴۰ ق.ظ:

    این ۴ نفر کیا هستن؟

    [پاسخ]

    سینا پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۲:۵۵ ق.ظ:

    استکبار= واژه ای که غالبا برای توجیه گندکاری ها مطرح می شود

    [پاسخ]

    سید مجیب پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۱:۲۳ ب.ظ:

    سلام
    آسو جان دلم برات سوخت :cry:

    [پاسخ]

    آسو پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۱:۰۰ ب.ظ:

    چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    [پاسخ]

  14. آسو Says:

    یکی نیست بگه اگه صاحبان این عکسها حذف بشن از انقلاب کی و چی میمونه
    این یعنی همه انقلاب و یاران امام قصد دارند احمدینژاد را زمین بزنند پس بدون شک احمدینژاد در مقابل انقلاب و امام است
    مقایسه کنید تمام زندان رفته های زمان شاه در مقابل محمود با بادامچیان سلطنت طلب خوش است
    تمام سپاهی های جنگ رفته در مقابل سعید قاسمی همیشه فراری از جبهه (استناد این حرف خاطرات شهیدان بروجردی و همت است)این ور حتی یک مدرک جعلی نیست اون ور ماشاالله این ور همه گوش به فرمان و شاگردان امام و اطرافیان امام اون ور همه شاگردان و گوش به فرمانان …(دشمن امام)
    دنبال این قضیه را بگیرید به دو در فقط میرسید یا پشت این عکس الهام و زن و بی تربیتش قرار دارند یا خود احمدی نژاد برا مظلوم نمایی
    فقط نویسنده یک نیروی بزرگ را یادش رفته آن هم عکس تمتم ملت ایران است که روی جلد مجله جا نمیشه
    مجله میتونه بررسی کنه که چرا تو هفتمین شهر بزرگ کشور یعنی اهواز محمود جرات رفتن به استادیوم رو نداشت و حتی با کلی بجه محصل حتی نتونست مصلی اهواز رو پر کنه الحمدلله اهواز نه سرد بود نه بارون میومد نه تاخیری در کار بود

    [پاسخ]

    سینا پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۲:۵۱ ق.ظ:

    واقعا این سعید قاسمی با این همه ادعا فراری بوده؟
    پس این همه خاطرات رو از کجا آورده

    “خرچنگا روی معبر والنتاین گرفته بودن حاجی گفت یه تکون من و سید هم نقل و نبات ریختیم سرشون …”

    [پاسخ]

    ب پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۱:۰۱ ق.ظ:

    اسو خان که خیلی هم از دروغ بدت می یاد میشه بگی شهید همت و بروجردی در کجا عنوان کردند سعید قاسمی فراری از جبهه بوده البته دروغ بده ولی برا همسایه دوم اگه یکی مثل کردان مدرک بی اعتبار داشت همین مجلس اصو لگرا عزلش کرد شما که مدعی معصوم بودن خودتونو جناحتون هستید یه نگاهی هم به مدرک اقای حاجی وزیر دولت خاتمی بندازید که هم بی اعتبار بود هم تا اخر صدای دوستان عزیز ضد دروغ هم در نیومد البته می دونم دروغ بده اما برا همسایه سوم همه هم جناهیهای شما پیرو خط امامند و اصلا امام یعنی همینا!!!!!!!!!!! فقط امام یکسری اشتباهات داشتن که اونا تصحیح می کردن مثل نامه به منتظری مثل دفاع از حزب الله مثل طرد و نفی لیبرالها و از همه بزرگتر ولایت فقیه که به همت یاران امام می خوان این اشتباهات رو درست کنن !!!! ماشا الله شماها که روتون زیاده اگه از دستون بر می یومد مثل طرفدارای خارج نشینتون امام رو هم منکر می شددید اما حالا امام براتون نفع داره چهارم امان از قوم بنی اسرائئل وقتی ملیونی میان میگن کیک و ساندیس مدادن وقتی تو ورزشگاه میان میگن دانش اموز بوده وقتی تو مصلا ( که تقریبا اندازه یه ورزشگاه و تو چون اهل نماز جمعه نیسی خیلی حالیت نمیشه )میاد میگن دیدید دانش اموزا هم نتونست پر کنند خدا همه ما رو هدایت کنه

    [پاسخ]

    مهدی پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱:۰۶ ب.ظ:

    آقا یا خانومی که به خاطر نماز جمعه رفتن خیلی حالیت میشه و بهشت برین شش دانگ به اسم توئه از الان! اصلا ما و طرفدارامون و همه کس و کارمون فاسد و کافر ، شما چرا یه نگاه به آدمای خودتون نمیکنی ؟ عزیز من همون مشایی تون اندازه همه ما کفر میگه. محصولیتون اندازه همه ما ثروت داره. محمودتون اندازه همه ما دروغ و وعده و وعید الکی میده. امام جمعتون اندازه همه ما فحش بلده و از قرآن و احادیث فقط فحشاشو یاد گرفته. مردم خودمون دارن از فقر میمیرن اونوقت آقایون تو عراق و غزه شاباش میدن و مصلای صدهزار نفری میسازن. خدا شاهد همه ماست.

    [پاسخ]

    سینا پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۵:۰۶ ب.ظ:

    شماها اگر میلیونی هستید و اکثریت چرا پس توی کهریزک آدم می کشید؟

    [پاسخ]

    مهندس پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۰:۱۰ ب.ظ:

    خوبه، خوش به حال شما که اصلاً با دروغ میونه‌ای ندارید.
    مرحوم کردان که ناکام از دنیا نرفتن، بعد از عزل خیلی خوش به حالشون شد و کلی ازشون تقدیر شد.
    راستی مجلس در مورد دزدیدن اختراع اتاق امن توسط آقای محرابیان چه کار کرده بود؟ آهان یادم اومد، یه بار دیگه ایشون رو در سمت‌شون ابقاء کرد.
    در مورد مقاله‌های دزدی آقای بهبهانی و آقای دانشجو چطور؟
    راستی شنیدین میگن اظهارات آقای مشائی همه راسته، ولی ما عقلمون نمی‌رسه و فکر می‌کنیم ایشون اراجیف میگه.
    در مورد خود آقای رئیس‌جمهور که چیزی نگم بهتره.
    خدایا خودت همه دروغ‌گو‌ها رو رسوا کن…

    [پاسخ]

    آسو پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۶:۱۸ ب.ظ:

    کار به خیلی ها ندارم علی آقا و سید مرتضی(از قدیم گفتن پسر عمو عین باجناقه فامیل بشو نیست میشه عین عموزادگی سید مرتضی با من سید…)
    ولی هر کی هر دوروغ مفتی بگه جواب من تایید نشه یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
    جناب ب در مورد حاجی که برایوزارتش مدرک فوق لیسانس ارائه داده بود که این مدرکش هیچ ایرادی نداره خیلی هم از فوق دیپلم کردان بالاتره
    درمرد قاسمی هم جوابتو دادم منتهی دو برادر عزیزم تایید نمیکنن
    در ضمن مصلی اهواز رو هم دیدم اگه بترکه ۱۰۰۰۰نفر ظرفیت داره

    [پاسخ]

  15. mojtaba Says:

    امام : تا هاشمی زنده است نهضت هم زنده است

    [پاسخ]

    ب پاسخ در تاريخ دی ۲۳م, ۱۳۸۸ ۱۰:۳۵ ب.ظ:

    عزیزم حرف امام رو تحریف نکن امام می فرمایندهاشمی زنده است چون نهضت زنده است در ضمن امام یه صحبت دیگه ای هم دارند اونهم اینکه میزان حال فعلی افراد است

    [پاسخ]

    سینا پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۲:۴۶ ق.ظ:

    هر وقت بخوان یکی که گذشته خوبی داره رو بکوبن می گن میزان حال فعلی افراد است (حال فعلی= هر چی کیهان بگه )
    هر وقت می خوان کسی که سابقه انقلابی نداره رو بکوبن می گن زمان طاغوت و دوران جنگ کجا بود چرا عافیت طلبی کرد
    مرگ بر دروغ

    [پاسخ]

    آسو پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۲:۲۳ ق.ظ:

    حال فعلی شما که خیلی خوشحال هست

    [پاسخ]

    حمید پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۳:۱۸ ب.ظ:

    درست ولی چه کسی تشخیص میده که کی تغییر کرده و کی تغییر نکرده؟!
    بیت امام و صدوقی و بهشتی و مطهری و صانعی و هاشمی و … همه تغییر کردن و صاحبان قدرت همه بدون تغییر و پیرو انقلاب مانده اند!!!
    عزیزم ببین چند تا به قول سید حسن آدم حسابی دارن ازتون حمایت می کنن.

    [پاسخ]

    m . j . m پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۲:۵۹ ق.ظ:

    باید با واقعیات عینی که در جهان در حال رخ دادن هست زندگی کنیم . کمی از شعار فاصله گرفتن ، برای سلامت جسم و جان بی اثر نیست .

    [پاسخ]

  16. ..... Says:

    کاملا حق با شماست تازه مصلی هم خیلی کوچیک
    بیشتر از۱۰ هزار نفر( تازه دست بالا) نمیگیره
    یکی از نزدیکان که تو تاکسی بوده نقل میکنه آقایی بسیار عصبانی میگفته ببینید جمعیت تازه شیر و.. میدادن و کلی هم واسه دادن نامه امده بودن چقدر کم حالا شب اخبار ببینید چی میگه
    اخه کس زیادی نبود

    [پاسخ]

  17. چغوک Says:

    واسه من و امثال من خیلی سخته که در دوران منحوس دوم خرداد مجبور بودیم در مقابل ادعاهای مزخرف و یاوه جریان فتنه گر از هاشمی دفاع کنیم و البته دفاع ما دفاع از نظام بود و اصلا هم از عقاید اون زمان پشیمون نیستیم. خیلی تلخه که الان بسیاری از پیاده نظام جریان فتنه که خیلی هم ادعای فهم و کمالات و مطالعه دارند کسانی هستند که دوم خرداد رو اصلا درک نکردند و نمیدونن چه توهینها و تهمتهایی نثار هاشمی میشد و امروز جوری از هاشمی حرف میزنند که گویی … به همه جلبکهای سبز اموی توصیه میکنم کتاب عالیجناب چیز پوش اکبر گاف رو بخونن و ضمنا یه سری به ارشیو روزنامه های دوم خردادی خصوصا هنگام کاندیداتوری هاشمی در انتخابات مجلس ششم هم بزنند تا سیل تهمتهای دوم خردادیها رو به هاشمی ببینند.

    [پاسخ]

    رز پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۷:۰۵ ب.ظ:

    هنوز هم همون نقد ها به آقای هاشمی وارده شما ذق نکن اما مسئله اینه جریان دوم خرداد حقیقت و بیان کرد حتی اگر این حقیقت به ضررش بود در حالی که شما دروغ می گویید به خاطر اینکه به نفعتونه. از کجا معلوم همین شما پس فردا احمدی نژاد و تکفیر نکنید

    [پاسخ]

  18. چغوک Says:

    این هم خیلی جالبه که بحث اقازاده ها زبه طور جدی زمان خاتمی باب شد و مصداق اون هم فقط بچه های هاشمی بودند تا به این وسیله هاشمی زیر سوال بره و در نتیجه رهبری اسیب ببینه. نفاق چیز بدیه. خیلی بده که یک روز صانعی بگه مخالفت با آقای خامنه ای ورود به شرک اکبر است و یک روز چیز دیگه ای بگه. خیلی بده آدم یه روز منتظری رو در حد ابلیس محکوم بکنه و دستور بده عکسش رو به زیر بکشند و دیوار جلوی خونه اش رو خراب کنند اما یک روز بیاد زیر تابوتش قمه بزنه. خیلی بده آدم دم انتخابات بگه اگر ولایت فقیه نبود کشور دچار دیکتاتوری میشد اما دوهفته بعد بزنه زیر همه حرفاش.لعنت خدا بر منافقان

    [پاسخ]

    مهندس پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۹:۵۸ ق.ظ:

    شرمنده، من بالاخره از صحبت‌های شما نفهمیدم این بحث آقازاده‌ها و زیر سؤال بردن آقای هاشمی خوب بوده یا بد؟
    اگه حرف حق بوده و از روی حساب بوده پس چرا به آقای گنجی به خاطر گفتن حقیقت جایزه نمی‌دید و دارید دوم خردادی‌ها رو می‌کوبید؟
    اگه حرف نادرست و غلطی بوده پس چرا الان دارید خودتون اونها رو تکرار می‌کنید؟ پس عدالت‌خواهی‌تون کجا رفته؟
    واقعاً وای از دست نفاق…

    [پاسخ]

    آسو پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۲:۴۰ ب.ظ:

    آیت الله خامنه ای “امروز استحکام واستمرار ولایت فقیه در وجود آیت الله منتظری خلاصه میشود”
    جناب چغوک این رو خونده بودی که از عوض شدن حرف ما میگی

    [پاسخ]

    مهدی پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱:۱۳ ب.ظ:

    جون هر کسی که دوست داری شما یکی از عدالت و عدالت خواهی حرف نزن که حالمون بهم خورد.

    [پاسخ]

    تیبا پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۲:۰۲ ب.ظ:

    چغوک
    همه این حرفها به کنار بدو ببین دوستت آهستان رو هم فیلتر کردند
    میدونی یاد اون مطلبی افتادم که میگفت من اون روزی خورده شدم که گاو سفید خورده شد ..
    آسیاب به نوبت ..اینبار دارند سراغ دوستان میروند
    شاید هم بعضی ها مثل شما که خیلی روشن فکر !! تشریف دارید برای اون بنده خدا زدید آخه تو کامنت دونیش خیلی افشاگری میشد! و شما ها هم ناراحت از اون نظرات!

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۸:۴۸ ب.ظ:

    من تو تشییع جنازه بودم. کسی قمه نزد. خیالت راحت باشه!!!!!! :grin:

    [پاسخ]

  19. مردم Says:

    آقای فتحی اون لینک وِیژه نامه درباره آقای صانعی که گذاشتید توسط سایت “رسائل” تهیه شده نه “جامعه مدرسین”

    [پاسخ]

  20. سینا Says:

    ه گزارش خبرنگار «آینده» از اهواز، یک هفته قبل از سفر آقای احمدی‌نژاد در جلساتی بحث شده که برای استقبال از ایشان در اهواز، از استقبال مردم استان خوزستان استفاده شود. به همین منظور خوشبختانه با جلوگیری از هزینه‌های گزاف، برای هر شهر صرفاً حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت در نظر گرفته شده که برای استقبال به اهواز منتقل شوند.

    سیمای خوزستان هم با استفاده از زیرنویس از استقرار وسیله ایاب و ذهاب برای حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور خبر می‌داد
    در طی این سفر علاوه بر پروژه های جدید، بعضی پروژه‌ها که قبلاً توسط استانداری افتتاح شده، توسط آقای احمدی‌نژاد و وزیرانش مجدداً افتتاح می‌شود. برای نمونه سرای افضل شوشتر که یک بازارچه میراث فرهنگی است، و جزو پروژه‌های افتتاحی هفته دولت بود، امروز صبح توسط بقایی، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد.

    مدارس امروز شهر اهواز تعطیل شده و امتحانات این مقاطع لغو گردیده است. اما بنابر گزارش خبرنگار «آینده» امتحانات دانشگاه‌های این استان در موعد مقرر برگزار شده است.

    [پاسخ]

  21. bande khoda Says:

    قابل توجه کوردلانی که در راه ولایت هر جنایتی را مباح میدانند:

    آیت الله بیات زنجانی : اصل ولایت فقیه نه از اصول
    دین است و نه انکارش کفرآور

    شبکه جنبش راه سبز (جرس): آیت الله بیات زنجانی در پاسخ به سئوال یکی از مقلدان تصریح کرد: اصل ولایت فقیه نه اصل دین است و نه انکارش کفرآور است.

    به گزارش جرس، متن این پرسش و پاسخ به نقل از وبسایت رسمی آیت الله بیات زنجانی بدین شرح است:

    با سلام محضر مرجع عالی قدر چندی پیش از طرف برخی شعار:” اصل ولایت فقیه جزو اصول دین است “شنیده شده بود وبه کرار هم شبکه های تلوزیونی پخش شد. آیا اصول دین جزو احکام ثانویه است؟آیا میتوان چیزی از آن کم ویا زیاد کرد؟آیا این شعار یک ساختار شکنی نیست؟از نظر اسلام چه حکمی درباره اینان باید در نظر گرفت؟وظیفه ما چیست؟

    جواب: با سلام و تحیت ؛ اصل ولایت فقیه امری سیاسی و فقهی و مورد اختلاف بین فقیهان است و اگرچه به نظر صحیح می آید لیکن نه خودش اصل دین و نه انکارش کفرآور و فسق است. کسانی که غیر از این را می گویند نیز اهل بدعت بوده و از باب نهی از منکر باید آنان را طرد کرد و اگر عالمی نیز اینگونه حرف بزند، موجب سلب عدالتش می شود و پشت سر او نمی شود نماز خواند.

    [پاسخ]

  22. نیلوفر Says:

    ب نازنین امام در مورد هاشمی فرمودند :
    هاشمی از سرمایه های انقلاب است .
    انقلاب بدون سرمایه و پشتوانه دیر یا زود ورشکست می شود
    ایشان بعد از استاد شهید دکتر مطهری و فرزانه شهید آیت الله بهشتی که روحشان شاد بزرگترین مغز سیاسی ایران هستند .
    من توهین حتی به احمدی نژاد را مناسب نمی بینم.

    [پاسخ]

    m . j . m پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۹:۱۷ ق.ظ:

    بر فرض که سرمایه بودن ایشان را قبول کنیم ، همانطور که در عالم واقعیت ، ( و نه خیال ) اگر شما از سرمایه خود بد استفاده کنید و در تجارت نامناسب از اون استفاده کنید و یا سرمایه خود را صرف خوش گذرانی و عیاشی بکنید ، نتیجه اش چیزی جز سود نبردن و همچنین نابودی اصل سرمایه خواهد بود . این آقای سرمایه ( به قول شمآ ) نیز از این قاعده مستثنی نیست .

    [پاسخ]

  23. فیروز Says:

    سلام
    آقای هاشمی به این ملت و این انقلاب خیلی بدهکار است.از آن حرکت…گرفته تا جارو کردن اصلاح طلبان اول انقلاب ووووو
    بحمداله شروع کرده به پرداخت دین خود به مردم.براش آرزوی موفقیت می کنیم

    [پاسخ]

  24. تیبا Says:

    بعد از آهستان خیلی باید مراقب باشید
    اما آهستان واقعن حیف شد چون کامنت دونیش خوب بود

    [پاسخ]

  25. م Says:

    هیچکس با اینکه پرونده آقای هاشمی و فرزندانش بررسی شود مشکلی ندارد.اما کسی که بخواهد با یک تهمت اثبات نشده چهره کسی را تخریب کند و با تخریب او خودش را بالا ببرد باید بسیار پست باشد.چون راه دیگری برای بالا بردن ارزش خود نداشته!
    بعضی ها سالها بستر سازی کردند و تخم شک و تردید نسبت به ایشان را در جامعه پاشیدند و هیچوقت نخواستندکه این مسیله روشن شود تا بتوانند از آن شکدر زمان لازم استفاده کنند. امیدوارم این مسئله روزی رسیدگی شود تا کسی نتواند از این سادگی و دهن بینی مردم سو استفاده کند.

    [پاسخ]

  26. م.م.ب Says:

    دیدگاه خاصی ندارم
    فقط توی بخش وبلاگ های فرارو لینک شدید، همین

    [پاسخ]

  27. اراکی Says:

    شما به همه حرفهای اکبر گنجی که لینکش رو دادی اعتقاد داری ؟ مثلا (نقل به مضمون )
    امام زمان وجود نداره!
    امام معصومی وجود نداشته واونها فقط دانشمند زمان خود بودن !
    قران کلام حضرت محمد است ونه خدا !

    خودتون جواب بدیدممنون می شم

    [پاسخ]

    علی اشرف فتحی پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۵:۵۹ ب.ظ:

    لینک دادن فقط برای اطلاع دوستان هستش نه اعتقاد به همه مطالب اون لینک

    [پاسخ]

    مهندس پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۹:۱۱ ب.ظ:

    این آقای گنجی هم عین آقای مشائی گاهی وقت‌ها حرف‌های جالبی می‌زنه! از نظر من که این دوتا، دو نیمه گمشده همدیگه هستند! ;-)
    راستی نظر شما چیه، فکر می‌کنید آقای احمدی‌نژاد به حرف‌های رئیس دفترشون اعتقاد داشته باشند؟

    [پاسخ]

    سید مجیب پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۱:۳۴ ب.ظ:

    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۱:۴۶ ق.ظ:

    دوست عزیزم!
    نمی دانم مقصود شما(و خیلی های دیگر) از بیان این سه بند چیست؟ اما محض اطلاعتان عرض میکنم که در مورد بندهای یک و دو، مستحضر هستید که اگر کسی وجود امام زمان و عصمت ائمه را انکار کند مرتد نشده چرا که اگر اینگونه باشد پس همه مسلمانان اهل سنت مرتد هستند؟!!!! چنین شخصی از دایره تشیع خارج شده و به اهل سنت پیوسته است (البته تا آنجا که من اطلاع دارم به چنین کسی احکام ارتداد و قتل و تبعید و … جاری نمی شود). در مورد بند سه نیز ایشان صرفا به بحث گسترده ای پرداخته که سالهاست متکلمان مسلمان به آن مشغولند و با گذاشتن یک علامت تعجب در آخر عبارت نمیتوان باب آن بحث را بست. ضمنا محض اطلاع همه دوستان باید عرض کنم آقای گنجی نگفته امام زمان وجود ندارد یا ائمه معصوم نیستند یا قرآن کلام خدا نیست بلکه صرفا گفته دلایل عقلی برای اثبات این موارد موجود نیست (و عقل سلیم میپذیرد که بین این دو تفاوت بسیار است) چون آقای گنجی نظراتی نزدیک به نظرات ایمان گرایان (در مقابل عقل گرایان) دارد و قایل به این است که گزاره های دینی با عقل قابل اثبات نیستند.
    و بی ربط اینکه چرا گنجی تکفیر میشود اما مشایی فقط تذکر میگیرد؟؟؟؟

    [پاسخ]

  28. عباسعلی Says:

    دوستان خبری شنیدم خیلی جالب که شاید تصور کنید جوک هست اماسندیت داره خبر!!!!
    کشور چین آمادگی زمینه همکاری فرهنگی و مذهبی با ایران و جهان اسلام را برای ارسال مداح و روضه خوان به زبانهای عربی ، فارسی ،انگلیسی و ترویج تشیع و مبلغین دینی در صحنه جهانی را دارد. پس آقای فتحی برای شغل شما هم رقیب چینی در کار هست ولی باید دید چقدر ناله هاشون سوز داره و میتونند اشک از ما بگیرند.

    [پاسخ]

    امین پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۱:۴۲ ق.ظ:

    آقا یا خانم تا حدی محترم خجالت بکش و با اسم کس دیگه کامنت نذاز آخه حیا چیز خوبیه شماها دو رویی عادتتون شده!

    [پاسخ]

  29. سینا Says:

    احمدی نژآد در سفر استانی خوزستان:
    مردم باید در این کشور بزرگ در خانه‌های ویلایی زندگی کنند

    [پاسخ]

    حمید پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۱:۵۶ ب.ظ:

    :grin:

    [پاسخ]

    مهدی پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۸:۳۵ ب.ظ:

    البته با پول نفتی که به زودی سر سفره ها میاد! هر ایرانی یک ویلا ، هر ایرانی یک پالایشگاه!

    [پاسخ]

  30. دانشجو Says:

    دانلود فیلمی دلخراش و هولناک از جنایات مردم خداجوی سبز – عاشورای ۱۳۸۸ :

    http://daneshjoo-news.persianblog.ir/post/1296

    [پاسخ]

    آسو پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۶:۲۴ ب.ظ:

    پس فیلم تخریب اموال عمومی توسط نیروهای امنیتی رو هم قبول داری ؟؟؟؟؟؟؟
    تازه یه مثل هست که میگه همیشه شعبون یه دفعه هم رمضون

    [پاسخ]

    سینا پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۶:۵۴ ب.ظ:

    به عنوان کسی که از احمدی نژاد بیزار است، از کسانی که این کار کثیف را کردند اعلام انزجار و برائت می کنم

    [پاسخ]

    ناسبز پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۹:۲۳ ق.ظ:

    به عنوان کسی که از موسوی بیزار است،از تمام کسانی که در این مدت انسانیت را فراموش کردند وادم کشتند،تخریب کردند وبه هموطنان مخالف خود حمله کردند اعلام انزجار و برائت می کنم.

    [پاسخ]

    سینا پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۳:۳۸ ب.ظ:

    جنایات کهریزک را چه کسانی برای تحکیم قدرت خود انجام دادند؟
    جنایت کوی دانشگاه را چه کسانی طبق دکترین النصر بالرعب انجام دادند؟
    امثال شما ابراز برائت نکنین!
    فقط خواهشا دیگه انجام ندین!

    قتل الخراصون (مرگ بر دروغگویان) آیه ۱۰ سوره ذاریات

    مهندس پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۰:۳۶ ب.ظ:

    مجروح کردن صورت مأموران، کار زشتی هست حتی اگه در پاسخ به رد شدن ماشین از روی جوانان مردم انجام شده باشد.
    برهنه کردن این فرد کار شنیعی هست حتی اگه در پاسخ به تجاوزات صورت گرفته در زندان‌ها انجام شده باشد.
    روز پیروزی ما زمانی است که یاد بگیریم جواب گلوله را با گل بدهیم.

    [پاسخ]

    رز پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۹:۰۶ ق.ظ:

    متاسفانه وقتی مردم خشمگین می شند امکانش هست دست به کارهای غیر عقلانی بزنند چون اون زمان اصلا بر اساس عقل کار نمی کنند و تنها بر اساس اون احساس خشمی که طرف مقابل با جنایت های بی شمارش ایجاد کرده عمل می کنه. اگر این آگاه سازی انجام بگیره مطمئنا دوباره این خشم از بین می ره و خیلی از شعار ها گفته نمی شه.
    البته اگر بعضی دوستانی که خودشون و رهبر این جنبش می دونند و هر روز هم نطق هایی می کنند بگذارند

    [پاسخ]

    مهندس پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۲:۲۲ ب.ظ:

    می‌دانی، همان طور که مهندس موسوی گفت، جنبش سبز هیچ‌گاه رهبر نداشته و ندارد. این میان هر کس حرفی می‌زند، صرفاً نظر خود را بیان می‌کند؛ ممکن است شما موافق باشید یا مخالف. نکته اینجاست که ارزش‌های انسانی را زیرپا گذاشته نشوند. همان ارزش‌هایی که به خاطرشان مادر “سهراب” در اعتراض به اعدام، التماس می‌کند: «به خاطر خون سهراب دست از انتقام بردارید.» و یا وقتی بسیجی از موتور افتاده به دام برادران خشمگین‌اش گرفتار می‌شود، از همان جمعیت کسی داد می‌زند: «به خاطر “ندا” نزنید.»…
    خواهش می‌کنم این نوشته “مسیح علی‌نژاد” را فارغ از دیدگاه‌های سیاسی بخوانید:
    ((کاش ایران به‌جای این همه پدرخوانده، یک مادر داشت.))
    دانلود فایل Microsoft Word 2003
    http://www.4shared.com/file/197563431/8f6d9182/masihalinejad.html
    دانلود فایل pdf
    http://www.4shared.com/file/197563518/c5452193/masihalinejad.html

    حمید پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۲:۰۸ ب.ظ:

    سلام دوست عزیز
    اولا جنبش از اول هم با خشونت مخالف بود و هست.
    دوما اگر چه من صد در صد با این رفتارها مخالفم ولی شما بیا ببین با مردم چیکار کردن که اینقدر کفری شدن.
    شما هم اگه تو خیابون مادر و خواهر و پدر و برادرت رو به بدترین شکل مورد حمله قرار بدن فرداش میای و طرف رو به خفت می کشی.
    اعمال افراد در اوج عصبانیت ملاک خوبی برای زیر سوال بردن جنبش نیست.

    [پاسخ]

  31. ..... Says:

    آقای ب خودت دروغ میگی و دیگران به دروغ گویی و بی دینی متهم میکنی!
    از کی تا حالا مصلی شهر ما اندازه ی ورزشگاه شده و ما نمیدونستیم
    البته شما واسه حمایت کورکورانه همه چی میگید! حتی نیمده و ندیده( به احتمال زیاد.چون اگه امدی پس حتما مشکل محاسبه داری)
    ا

    [پاسخ]

    سعید پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۱۲:۴۹ ق.ظ:

    با با چرا عصبانی میشی؟ منظورش ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری بوده! ما تو قم یه نمونه اش رو داریم!

    [پاسخ]

  32. سعید Says:

    من هرچی گشتم علی اکبر ولایتی رو پیدا نکردم وسط اینا. نیستش یا هستش من نمیبینمش؟

    [پاسخ]

  33. سید هادی طباطبایی Says:

    سلام.ظاهرا این نشریه هم توقیف شد.

    [پاسخ]

    علی اشرف فتحی پاسخ در تاريخ دی ۲۴م, ۱۳۸۸ ۱۰:۰۷ ب.ظ:

    قبلا هم توقیف شده بود! مثل سایت نوسازی که کار همین دوستان بود و بعد هم به کار خودش ادامه داد

    [پاسخ]

  34. محسن مولایی Says:

    در ۱۳ ابان ۵۷ ماموران حکومتی برای متفرق گردن تظاهر کنندگان اقدام به تیر اندازی هوایی کردند که یکی از تیر ها به دکتر کامران نجات الهی که در پشت بام وزارت علوم بتماشای تظاهرات ایستاده بود اصابت کرد وکشته شد
    مردم از این موضوع بشدت بر اشفته شده وبا شعار مرگ بر شاه استاد کش خشم خود را بروز دادند
    حالا شاید بشود اسم خیابان نجات الهی را به خیابان علی محمدی تغییر داد
    که این تغییرات جزو خصوصیات جامعه ماست

    [پاسخ]

  35. سینا Says:

    محمود احمدی نژاد در گفتگوی زنده تلویزیونی اهواز گفت:
    حضور همیشگی مردم و ارتباط مناسب با مدیران ، مدیریت امروز درسراسر دنیا از آمریکا تا ژاپن را زیر سئوال برده است و شیوه جدید مدیریت را به عنوان مدیریت مردمی به جهان معرفی می کنند .

    [پاسخ]

  36. فهیمه Says:

    سلام بر عموهای نازنین
    دیروز روز عجیبی بود.
    زمیمه های اعتماد عالی بود.یکی بخش مربوط به فحش و دیگری بخش ویژه ی مرحوم مجتهدی.چه قدر لذت بخشه بعد از مدتها دیدن تصویر امام صدر و چه قدر تلخه حس شرمندگی بعد از اون که نهایت هنر ما بعد از۳۲سال چاپ تصویری از اوست…
    دیشب برای اولین بار برنامه ی رو به فردا رو دیدم،و فکر میکنم هر کس دیده مثل من فکر میکنه که جای این جور برنامه ها در رسانه خیلی خالیه و هر دو طرف حرفهایی برای گفتن داریم که شنیده نمیشن.البته انصافا این مورد برای اصلاح طلبان بیشتر اتفاق میفته…
    یه اتفاق از نظر من مهم دیگه هم افتاد.سفر متکی به لیبی.که متاسفانه چندین بار از رسانه پخش شد.خیلی حس بدی بود وقتی ناباورانه متکی رو میدیدم که پشت به تابلوی مزین به هاله ی نور معمر قذافی داره راجع به اسرائیل حرف میزنه.باور کنید خیلی خودمو کنترل میکنم تا ناراحتیهام از این نوشته نزنه بیرون…
    من مخالف روابط دیپلماتیک با لیبی یا هیچ کشوری نیستم.اما آقای متکی چه طور میتونند این همه نسبت به سرنوشت شهروندانشون بی تفاوت باشند؟
    ممکنه بگید این اولین باری نیست که مقامی ایرانی به لیبی سفر میکنه.درسته ولی در تمام دیدارهای قبل از دولت نهم مسئله امام موسی صدر از مهم ترین موارد گفت و بوده.
    برای من خیلی تاسفه که آقایون بی تفاوت به اسرت ۳۲ساله ی امام از نقشه هاشون برای شکست اسرائیل میگن.
    مهم نیست من دولت بعد از نهمو قبول دارم یا اونا به عقاید امام صدر معتقدند یا نه.مهم اینه که اونا به هر حال با توجه به ادعاشون مسئولند.
    کم مونده آقایون دست قذافی جانو بگیرن بیارن ایران.قابل توجه دوستانی که نمیدونند این آقا در زمان حیات امام ،به دستور ایشون اجازه ورود به ایران رو نداشتند.تا الان هم این اجازه رو به خودشون نداند.ولی انگار دوستان در لوای ریاست اجلاس سران آفریقا قصد زیر پا گذاشتن کلام امام خمینی،بدیهی ترین حقوق یک شهروند ایرانی-که از قضا شخصیتی وجیه دارد-وعواطف میلیونها عاشق و مشتاق امام صدر رو دارن.

    [پاسخ]

    ..... پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۶:۵۶ ب.ظ:

    فهیمه جان چرا انقدر امام صدر دوست دارین
    واسم جالب

    [پاسخ]

    فهیمه پاسخ در تاريخ دی ۲۹م, ۱۳۸۸ ۵:۴۳ ب.ظ:

    چون اندکی درباره شون تحقیق کردم.

    [پاسخ]

  37. فهیمه Says:

    ای سرورم ، ای امام .. آنقدر طلب آزادیت را فریاد می زنم تا گوش تمام آمران ، عاملان و کاهلان در قضیه ربودن و اسارتت کر شود :cry:

    [پاسخ]

  38. فهیمه Says:

    ببخشید خیلی داغونم مرحوم مجتهدی نه مرحوم شهیدی.

    [پاسخ]

  39. سید هاشم Says:

    نمی دانم کدام جناح ترجیح بدهم
    ولی یه سوال میکنم هرکس جواب داد میتونه منو کمک کنه
    آیا هردو جناح از لحاظ شرعی پایبند هستند یا صرفا سیاسی (فقط مصالح هسته دنیوی)می باشند
    باور کن هرچه می اندیشم میبینم در هر دو انها صرفا سیاسی هستند
    پس چرا این جناح را با جناح دیگری ترجیح دهم
    پس من هم سیاسی انتخاب کنم
    من قویتر را انتخاب می کنم
    اون هم حاکم فعلی چون زورش بیشتر است

    [پاسخ]

    م پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۲:۵۷ ب.ظ:

    شما منظورتان را بگو از اینکه از نظر شرعی پایبندند! کدام شرع؟ اگر شرع خفه کردن صدای مخالف و در بند کردن آزادی و انسانیت و تحمیل عقاید و دیگران است بله اکم فعلی هم به شرع پایبندتر است.
    اگر هم قدرت برات مهمه خوب خر هم زورش زیاده برادر!

    [پاسخ]

  40. میر قائم Says:

    هموبهتر که امام در اسارت غصبان باشد اگر الان امام صدر کشور بود و ور دلمون یا الان تو اوین بود یا کهریزک
    یا دست کم القاب مبارک غافل و فریب خورده و خس و خاشاک نصیب حضور مبارکشان شده بود

    [پاسخ]

    فهیمه پاسخ در تاريخ بهمن ۴م, ۱۳۸۸ ۲:۱۰ ب.ظ:

    سلام ببخشید که نتونستم زودتر جوابتونو بدم.این حرفیه که خیلی میشنوم اما باید به چند نکته توجه کنیم.۱-ما جای امام و خانواده شو و شیعیانش نیستیم.۲-امام فقط رنج غربت رو تحمل نمیکنه ایشون زندانی دست دیکتاتور لیبیه.۳-من فکر نمیکنم اگه اختیار با خودشون بود ایشون لبنانو ول میکردند و به ایران میومدند.۴-اگه مختصر مطالعه ای روی زندگیشون داشته باشید میفهمید ایشون و تهمت یاران دیرینه اند.۵-برای من ظلمی که در اثر بی توجهی و گمنامی به ایشون میشه مهمتر از ظلم اسارت در غربته.

    [پاسخ]

  41. احمدی Says:

    اقای سید هاشم تازه فهمیدی
    امثال شما ما را بدبخت کردند که همیشه دنبال اکثریت یعنی اکثرهم لا یعلمون واکثرهم لا یفقهون هستند
    اخ از دست مردم که تعبیر یکی از امامان نسبت به اکثر مردم به شاة یعنی گوسفند تشبیه کردند

    [پاسخ]

  42. آسو Says:

    سبز یعنی استقامت تا بهار///آبروی مادران داغدار///سبز یعنی رنگ سهراب در کفن///سبز یعنی افتخار این وطن///سبز یعنی ملتی پر اقتدار///سبز یعنی رأی مان با اعتبار///سبز یعنی رنگ خون عاشقان///سبز یعنی قبر بی نام و نشان/// سبز یعنی مردمی بیدار شد///حاکم ظالم به دنیا خار شد///سبز یعنی آخرین راه امید///سبز یعنی خشم دل های سپید///سبز یعنی مادری از جان گذشت///آن زمانی که ندایش برنگشت///سبز یعنی ظالمی از ترس سبز///می نهد بر گردن خود شال سبز///سبز یعنی آخرین فصل سکوت///سبز یعنی رأی ما غیر از تو بود

    [پاسخ]

    ن.ک. پاسخ در تاريخ دی ۲۵م, ۱۳۸۸ ۶:۴۴ ب.ظ:

    وای چقدر قشنگ بود…

    [پاسخ]

  43. صراحی Says:

    آقای مهندس
    لطفا یک فید برای روزانه های تورجان اختصاص فرمائید . این شد سه بار

    [پاسخ]

  44. مهندس Says:

    رئیس دولت نهم و دهم:« من رسماً اعلام می کنم که امروز ملت ایران یک ابرقدرت حقیقی و واقعی است..»

    رتبه های جهانی ابرقدرت مذکور به شرح زیر است:
    ۱- ایران رتبه ی سوم خطرناک ترین کشور برای وبلاگ نویسان
    ۲- خودکشی زنان در ایران: رتبه سوم جهان
    ۳- رتبهٔ دوم ایران در جهان در زمینه اعدام
    ۴- ایران رتبه اول در آمار مهاجرت نخبگان از میان ۹۱ کشور
    ۵- آزادی مطبوعات : ایران رتبه ۱۷۲ از ۱۷۵کشور
    ۶- رتبه ۱۶۸ برای ایران در زمینه فساد دولتی
    ۷- ایران و کسب رتبه ۸۸ از نظر شاخص توسعه انسانی
    ۸- گذرنامه ایرانی در قعر جدول جهانی اعتبار
    ۹- ایران رتبه ۱۲۳ جهانی را در تامین سلامت مردم دارد
    ۱۰- رتبه ایران از نظر نرخ تورم در میان ۲۲۵ کشور، ۲۱۹ بوده است..
    ۱۱- ایران بالاتر از آنگولا در «انتهای جدول» جاذبه های تجاری
    ۱۲- سهم زنان ایران در مدیریت: رتبه جهانی ۱۰۱ میان ۱۲۰ کشور
    ۱۳- ایران رتبه ۱۴۴ فضای کسب و کار جهان
    ۱۴- رتبه جهانی ایران در سرعت اینترنت: ۱۸۶
    ۱۵- ایران رتبه ۱۷۲ از میان ۱۷۶کشور را برای آزادی رسانه کسب کرد

    [پاسخ]

  45. ...در Says:

    دیدار از محله کلیمیان و بافت قدیمی شیراز

    در روزهای اخیر به یاد گذشته‌های دور افتادم. سال‌هایی که در دبیرستان نمازی شیراز درس می‌خواندم؛ دبیرستانی که در کنار محله کلیمیان شیراز واقع بود. سال ۱۳۴۸ بود. در آن سال با شیخ محی‌الدین حائری شیرازی آشنا شدم. صبح‌ها، پس از نماز صبح، با دوچرخه از خانه‌مان، در خیابان فخرآباد، به خانه حائری می‌رفتم و یک ساعت نزد او درس اخلاق می‌خواندم. کلاس دو نفره بود. پس از اتمام کلاس من، محمد جواد مظفر می‌آمد. او نیز در دبیرستان نمازی درس می‌خواند.

    خانه حائری در قلب محله کلیمیان شیراز واقع بود. این خانه آباء و اجدادی‌شان بود. خانه‌ای قدیمی با زیرزمینی بزرگ که سقف آئینه‌کاری شده داشت و به خانه بزرگان محله شبیه بود نه سکنه عادی. در آغاز بافت محله برایم ناآشنا و مرموز بود ولی به‌تدریج با آن، و با کوچه پس کوچه‌هایش، خو گرفتم. اکنون که به گذشته دور سفر می‌کنم، به یاد می‌آورم حتی آن زمان نیز برایم عجیب بود که چرا باید خانه یک روحانی مسلمان در دل محله کلیمیان باشد. هیچگاه از حائری نپرسیدم. در سال‌های اخیر، به دلیل بازگشت به شیراز، پس از سی سال اقامت در تهران، و آشنایی نزدیک با برخی مسائل، این پرسش به جدّ برایم مطرح شد. [۱]

    [پاسخ]

  46. ...در Says:

    http://secure.bluehost.com/~shahbazi/blog/index.htm

    [پاسخ]

  47. مهدی رفعتی Says:

    درود من بر شما
    در اینجا ایران است با چند دغدغه به روزم

    [پاسخ]

  48. آسو Says:

    من الکترونیک خوندم
    شکی نیست بدون تعریف از رشته خودم الان این رشته بسیار مهمه و شاید مهمترین رشته در همه علوم و کلید طلایی به عمل در آوردن و پیاده سازی آن علم است
    در زمان خاتمی کارخانه صاایران به طور محدود به تولید مدارات ابندایی مثل IC555 وop-ampو سایر مدارات ساده زد تا استارتی زده باشد ولی در زمان محمود به برکت عدم حمایت از تولید داخلی و واردات بی حساب خط تولید ها از بین رفت این در حالی است که کشوری مثل ویتنام مدارات پیشرفته میسازد و در سطح وسیع تولید میکند(تولید نه مونتاژ)
    ما در زمینه مهمترین علم جهان صفر مطلقیم تاکید میکنم صفر مطلق این چه ابر قدرتی است که در زمینه مهمترین علم جهان صفر مطلق است

    [پاسخ]

  49. خانه دار Says:

    حالا اگه بخوان عکس یاران محود و چاپ کنن دور تا دورش پر میشه از عکسای مداح هاو رمال ها :lol:

    [پاسخ]

  50. فالجی Says:

    لعن الله عدوک یا حسین خاتمی وهاشمی ومیر حسین

    [پاسخ]

    نیلوفر پاسخ در تاريخ دی ۲۶م, ۱۳۸۸ ۶:۴۶ ب.ظ:

    حساب جناب فالجی رو انشااله ۲۲ بهمن با شعارهامون تسویه می کنیم
    اینو به ارباباتم بگو
    ۲۲ بهمن سبز

    [پاسخ]

  51. ! Says:

    تاکی میخوای خودت بچسبونی به این وآن و عکس یادگاری بگیری
    بابا می دونیم با خیلیها رفیقی ولی سعی کن . ولش کن میخاستم نصیحتت کنم ولی
    نرود میخ آهنین در سنگ!

    [پاسخ]

  52. دانشجو Says:

    دانلود کلیپ صوتی – این همان پرچم است!( فوق العاده ) بیانات رهبر معظم انقلاب :

    http://love-iran-1.persianblog.ir/post/2528

    [پاسخ]

  53. عبدالرحمن Says:

    فقط همینو بگم اگر رفسنجانی بد چرا از او دفاع میکنید
    و اگر خوب است چرا از کنار هم قرار دادن عکس او با آقای جوادی آملی و امثالهم ناراحتید!

    [پاسخ]

Leave a Reply

CAPTCHA Image